Item type |
会議発表論文 / Conference Paper(1) |
公開日 |
2023-03-02 |
タイトル |
|
|
タイトル |
遺伝的アルゴリズムによるユーザの操作情報を用いたゲームエージェントの行動ルール最適化 |
タイトル |
|
|
タイトル |
Action Rule Optimization of Game Agent by Genetic Algorithm Using Users’ Operations |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 |
|
資源タイプ |
conference paper |
著者 |
田中, 健太
串田, 淳一
原, 章
高濱, 徹行
TANAKA, Kenta
KUSHIDA, Jun-ichi
HARA, Akira
TAKAHAMA, Tetsuyuki
|
内容記述 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
2014 IEEE SMC Hiroshima Chapter若手研究会, 2014年7月19日, 広島市立大学 |
書誌情報 |
2014 IEEE SMC Hiroshima Chapter Young Researchers' Workshop Proceedings = 2014 IEEE SMC Hiroshima Chapter 若手研究会講演論文集
p. 63-66,
発行日 2014-07
|
出版者 |
|
|
出版者 |
IEEE SMC Hiroshima Chapter |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2187-3577 |
書誌レコードID |
|
|
|
識別子タイプ |
NCID |
|
|
関連識別子 |
BB16333681 |
論文ID(NAID) |
|
|
関連タイプ |
isVersionOf |
|
|
識別子タイプ |
NAID |
|
|
関連識別子 |
40020189526 |
権利 |
|
|
権利情報 |
Copyright 2014 IEEE SMC Hiroshima Chapter. Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works. |
フォーマット |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
application/pdf |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
AM |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa |